Europa Universalis IV: Digital Extreme Edition Upgrade Pack
Czujesz, że coś tracisz, nie mając gry Europa Universalis IV w wydaniu Digital Extreme? Teraz masz okazję to zmienić!
Pakiet z wydarzeniami Stars and Crescent oferuje nowe możliwości muzułmańskim władcom w grze Europa Universalis IV.
Złożony z 70 nowych ilustracji zestaw nadaje wydarzeniom odpowiednią atmosferę i kontekst. Szereg nowych wydarzeń oraz związków przyczynowo-skutkowych opracowanych z myślą o muzułmańskich władcach dodatkowo pogłębia rozgrywkę.
Pakiet jednostek The Horsemen of the Crescent Unit Pack – zawierający łącznie 12 unikalnych modeli kawaleryjskich Imperium Osmańskiego, Mameluków oraz Persów – wzbogaca szatę graficzną gry Europa Universalis IV.
Autorem trzech nowych utworów zawierających w sumie ponad 10 minut mistrzowsko skomponowanej muzyki jest utalentowany Andreas Waldetoft, twórca ścieżek dźwiękowych do wielu wcześniejszych gier studia Paradox takich jak Crusader Kings II, Hearts of Iron III oraz Victoria II.
Europa Universalis IV: American Dream zawiera 50 nowych, wyjątkowych wydarzeń, 10 tematycznych ilustracji wydarzeń, a także szereg nowych modeli jednostek dla Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Pakiet jednostek The 100 Years War Unit Pack wprowadza do gry Europa Universalis IV szereg nowych, wyjątkowych modeli jednostek dla wojujących narodów. W pakiecie znajduje się 11 modeli piechoty dla Anglii, Francji, Szkocji, Burgundii i wielu innych zwaśnionych państw.
Zawartość do pobrania pt. Europa Universalis IV: The Purple Phoenix to nowe unikalne wydarzenia, nowe tematyczne ilustracje wydarzeń, a także szereg nowych modeli jednostek dla Cesarstwa Bizantyńskiego.