Europa Universalis IV: Digital Extreme Edition Upgrade Pack
Europa Universalis IV'ün Digital Extreme Edition'ını en başında almadığın için aklında mı kaldı? İşte bunun çaresi burada!
Stars and Crescent etkinlik paketi, Europa Universalis IV'teki Müslüman yöneticiler için oynanışı geliştiriyor.
Bu pakete dâhil toplam 70 yeni olay görseli oynanış deneyimine görsel bir keyif katıyor. Bu etkinlik paketi ayrıca Müslüman yöneticiler için yeni olaylar ve olay zincirleri getirerek sürükleyici bir oynanış yaratıyor.
Osmanlı, Memlük ve Pers ulusları için toplam 12 benzersiz şövalye modeli ile Horsemen of the Crescent Unit Pack, Europa Universalis IV'ün görsel deneyimini geliştiriyor.
Konstantinapol Kuşatması'ndan ilham alan Conquest of Constantinople Music Pack, Europa Universalis IV oyun müziklerine üç yeni parça ekliyor.
Crusader Kings II, Hearts of Iron III ve Victoria II gibi önceki Paradox oyunlarının müzikleri ile tanınan yetenekli besteci Andreas Waldetoft tarafından ustaca bestelenen 10 dakikalık üç yeni parça.
Europa Universalis IV: American Dream DLC, 50'den fazla yeni ve benzersiz olay, 10 temalı olay görseli ve Amerika Birleşik Devletleri için birkaç yeni birim modeli ekliyor.
Savaşan uluslar için birkaç yeni ve benzersiz birim modeli ile 100 Years War Unit Pack, Europa Universalis IV deneyimini geliştirecek. Bu birim paketine İngiltere, Fransa, İskoçya, Burgundiya ve pek çok diğer ulus dâhil olmak üzere savaşan uluslar için 11 piyade modeli.
Europa Universalis IV: Purple Phoenix DLC, yeni ve benzersiz olaylar, temalı olay görselleri ve Bizans İmparatorluğu için birkaç yeni birim modeli ekliyor.