Europa Universalis IV: Domination
Europa Universalis IV'ün genişletme paketi Domination'da en güçlü ve popüler ulusların bazılarını yeniden ziyaret edin. Erken Dönem Modern dünyanın büyük imparatorluklarını merkeze alan Domination, oyundaki büyük güçlerin birçoğuna yeni görev ağaçları, yeni hükûmet reformları, yeni zümre yönetimi ve yeni etkinlikler sunuyor. Daha sağlam bir tarihi derinlik, daha çok ümit vadeden ödüller ve oyuncuların tercihlerinin tarihin seyrinde inanılmaz bir etkisi olabilmesi için farklı dallara ayrılan görev ağaçlarıyla bu başlangıç devletlerine yeni bir hayat ve denge sunuluyor.