Europa Universalis IV: El Dorado Content Pack
Europa Universalis IV: El Dorado Content Pack, iki yeni birim paketi ve El Dorado genişletmesine eklemek için bir içerik paketi içerir.
Bu birim İnkalar, Mapuçeler ve Tupinamba dâhil olmak üzere Güney Amerika ve And yerlileri için on iki yeni birim modeli ekliyor.
Bu birim Aztekler, Mayalar ve Mikstekler dâhil olmak üzere Mezoamerikan yerlileri için on iki yeni birim modeli ekliyor.