Europa Universalis IV: El Dorado Expansion Pack
El Dorado to piąte rozszerzenie Europa Universalis IV, które zwiastuje podboje, wyzwania i wyprawy eksploracyjne charakterystyczne dla epoki wielkich odkryć.
El Dorado to piąte rozszerzenie Europa Universalis IV, które zwiastuje podboje, wyzwania i wyprawy eksploracyjne charakterystyczne dla epoki wielkich odkryć. Największą atrakcją tego dodatku jest Projektant Narodów umożliwiający dostosowanie nacji rozpoczynającej kampanię do potrzeb gracza. W efekcie znana z nieskończonej ilości wariantów rozgrywka EU4 zyskuje jeszcze więcej wariacji.
Poświęcone Ameryce Środkowej i Południowej rozszerzenie wprowadza do gry nowe religie, zaś zawarte w nim nieodkryte obszary obfitują w wyzwania i ważkie wybory godne króla lub zdobywcy. Aztecy muszą podbić równiny Meksyku i zadbać o odpowiednią liczbę wasali, aby móc zadowolić ofiarami swych gniewnych bogów. Celem Europejczyków jest eksploracja amazońskiej dżungli w poszukiwaniu legendarnych miast i magicznych źródeł sprzed wieków.
Niezależnie od wybranej przez Ciebie drogi El Dorado to prawdziwie złoty dodatek do Twojej kolekcji Europa Universalis IV.