Europa Universalis IV: Emperor Content Pack
Shine up your European regiments with new uniform models for a number of nations at the center of the action in Europa Universalis IV: Emperor. This cosmetic pack includes a total of 33 infantry sprites covering all four military eras of the game for 11 different nations.
The Unifiers with new units for large formable nations including Germany and Italy.
Three New Songs: 10 to 12 minutes of new music inspired by period Italian and Germanic themes.