Europa Universalis IV: Emperor Content Pack
Europa Universalis IV: Emperor'da aksiyonun merkezindeki sayılı ulus için yeni üniforma modelleri ile Avrupa alaylarını parlat. Bu kozmetik paketi 11 farklı ulus için oyunun dört askerî dönemini kapsayan toplam 33 piyade çeşidini içerir.
Almanya ve İtalya dâhil olmak üzere büyük ve birleştirilebilir uluslar için yeni birimlerle Unifier'lar.
Üç Yeni Şarkı: İtalyan ve Germen dönem temalarından ilham alan 10 ila 12 dakikalık yeni müzikler.