Europa Universalis IV: Emperor Expansion Pack
Odkryj nowe możliwości rozwoju swojego imperium w rozszerzeniu słynnej gry prosto od Paradox Development Studio, która rozgrywa się w okresie wczesnej nowożytności. Europa Universalis IV: Emperor oferuje nowe i pogłębione opcje rozgrywki, której celem jest zdominowanie świata w epoce wczesnej nowożytności. Czy zdołasz utrzymać władzę na przestrzeni wieków?
W dodatku Emperor poświęcono zdecydowanie więcej uwagi narodom Europy Środkowej: katolickie państwa w Europie działają w bardziej zaawansowany sposób, a Świętym Cesarstwem Rzymskim gra się energiczniej i bardziej interaktywnie. Rewolucje szerzą się w zastraszającym tempie, wymagając natychmiastowego działania od krajów, które chcą stawić opór gorączkowym wezwaniom do głębokich zmian. Stare mechanizmy rozgrywki zostały przeprojektowane, a na przykuwającej uwagę odświeżoną szatą graficzną mapie kontynentu pojawiły się nowe opcje.