Europa Universalis IV: Golden Century Immersion Pack
Kolumb niekoniecznie dokonał odkryć jako pierwszy, ale z pewnością był najważniejszym eksploratorem. Jego odkrycia w Nowym Świecie szybko wykorzystała coraz ambitniejsza korona hiszpańska, co zaowocowało zdominowaniem europejskiej polityki przez to katolickie królestwo na ponad sto lat. Złoto Azteków oraz srebro z Peru legło u podstaw globalnego imperium rozciągającego się do Meksyku przez Madryt aż po Manilę. Sięgnij po dodatek Europa Universalis IV: Golden Century i zbuduj imperium, któremu będziesz towarzyszyć od czasów rekonkwisty do dni, gdy oceany przemierzały floty pełne skarbów.
Nowe drzewka misji: narody Iberii (w tym Hiszpanii i Andaluzji) i północno–zachodniej Afryki mogą liczyć na nowe misje oraz cele.
Państwa zbójeckie: graj piratami (lub staw im czoła!) w nowych, pełnych niebezpieczeństw strefach morskich z wyjątkowymi wydarzeniami i unikalnymi zasadami rozgrywki.
Okręty flagowe: postaw flagowca na czele swojej floty, aby zapewnić jej większą skuteczność bojową i handlową.
Nowe utwory muzyczne: od 10 do 12 minut nowej muzyki inspirowanej historycznymi kompozycjami Włoch i Niemiec.