Europa Universalis IV: Golden Century Immersion Pack
Europa Universalis IV: Golden Century Immersion Pack'te Reconquista'dan hazine filolarına uzanan imparatorluk kurma günlerini yeniden yaşa.
Mezhepler Kur: İber ulusları devletlerini yönetirken huzursuzluğu azaltmak ya da din değiştirmeyi kolaylaştırmak için Cizvit, Fransisken ya da Dominikan din insanlarını atayabilir.
Yeni Görev Ağaçları: İspanya ve Endülüs dâhil olmak üzere İber ve Kuzeybatı Afrika ulusları için yeni görevler ve hedefler.
Yeni Müzikler: Yeni Dünya'nın keşfinden ilham alan 10 ila 12 dakikalık orijinal müzikler.