Europa Universalis IV: Guns, Drums & Steel Vol 3
Europa Universalis IV: Guns, Drums and Steel Volume 3, Europa Universalis serisinden ilham alan tür ve temaları bir araya getiren, üçüncü metal tonlu müzik paketidir. Bu koleksiyon, tümü Kasper Lindgren tarafından yazılıp düzenlenmiş ve her biri İskandinav folk müziği etkisine sahip 12 alternatif metal şarkısını içerir.