Europa Universalis IV: History Lessons Bundle
Learn while you play in this package of history lectures specially designed for Europa Universalis IV. Knowledgeable authorities on the history and culture of the early modern era present short lectures on specific topics, organized by region. Available through the in-game music player, each pack contains hours of content divided into 5 to 10 minute lectures, focusing on nations, monuments, events and societies.
China History Lessons: Laszlo Montgomery, host of the China History podcast, guides you through four centuries of falling and rising dynasties, as well as on the neighbouring Mongol, Manchu and Southeast Asian nations..
Japan History Lessons: Isaac Meyer, host of the History of Japan podcast, guides you through the dramatic tale of the unification of Japan, with distinct lectures on all of the major clans, major cultural icons and key dates of the period.