Europa Universalis IV: History Lessons Bundle
Ucz się podczas gry, korzystając z pakietu wykładów historycznych stworzonych specjalnie z myślą o grze Europa Universalis IV. Znawcy historii i kultury epoki nowożytnej przedstawiają krótkie wykłady na określone tematy podzielone na regiony. Każdy pakiet zawiera kilka godzin materiałów podzielonych na 5-10–minutowe wykłady skupiające się na narodach, monumentach, wydarzeniach i społecznościach. Można je odsłuchać za pomocą odtwarzacza muzycznego w grze.
Lekcje historii Chin: Laszlo Montgomery, gospodarz podcastu China History, opowie o czterech wiekach upadków i narodzin chińskich dynastii, a także o sąsiednich narodach mongolskich i mandżurskich oraz społecznościach zamieszkujących tereny Azji Południowo-Wschodniej.
Lekcje historii Japonii: Isaac Meyer, gospodarz podcastu History of Japan, podzieli się trzymającą w napięciu opowieścią o zjednoczeniu Japonii w formie wykładów na temat głównych klanów, najważniejszych ikon kultury i kluczowych dat z tego okresu.