Europa Universalis IV: Kairi Soundtrack Part IIl
This new Community Music Pack for Europa Universalis IV includes 13 new songs from Skye Kairi Sawler, a composer previously featured in two other music packs for Paradox Interactive’s flagship historical grand strategy game.
Inspired by the soundtracks of classic strategy games from the late 1990s and early 2000s, Kairi draws on the music from the many cultures you can play in Europa Universalis IV, crafting a musical landscape that mixes themes from Eastern and Western music in a way authentic to the Europa Universalis IV experience.