Europa Universalis IV: Leviathan Expansion Pack
In Europa Universalis IV: Leviathan expansion, you get new tools to centralize and accumulate power for your country. New diplomatic actions give you the means to go up against mightier counterparts and new economic tools will allow you to establish rich vassal empires that draw wealth and development to your monumental capital city.
Leviathan also brings new improvements to other core areas of the game, such as colonies and regencies.