Europa Universalis IV: Lions of the North
Europa Universalis IV: Lions of the North adds new mission trees and historical options for Baltic Sea nations. Many of these options include new branching missions which allow greater variety as you explore alternate histories through decisions you make.
Europa Universalis IV: Lions of the North adds new mission trees and historical options for a number of Baltic Sea nations. Many of these options include new “branching missions'' which allow greater variety and replayability as you explore different alternate histories through the decisions you make.