Europa Universalis IV: Lions of the North
Lions of the North, Baltık Denizi devletlerine yeni görevler ve tarihi seçenekler ekler. Bu seçeneklerin birçoğu, verdiğin kararlarla farklı alternatif tarihleri keşfederken çok daha fazla çeşitlilik ve yeniden oynanabilirlik sunan yeni budaklandırma görevleri içerir.
Europa Universalis IV: Lions of the North, Baltık Denizi devletlerine yeni görev ağaçları ve tarihi seçenekler ekler. Bu seçeneklerin birçoğu, verdiğin kararlarla farklı alternatif tarihleri keşfederken çok daha fazla çeşitlilik ve yeniden oynanabilirlik sunan yeni "budaklandırma görevleri" içerir.