Europa Universalis IV: Mandate of Heaven Content Pack
Mandate of Heaven Content Pack: artyści ze studia Paradox odkurzyli książki do historii i zaprojektowali odświeżone stroje oraz uzbrojenie dla armii Chin, Japonii oraz ich sąsiadów z okresu nowożytności.