Europa Universalis IV: Mandate of Heaven Expansion Pack
While Europe slowly pulls itself from a period of darkness, the East continues to shine brightly. The Ming throne is set on a foundation of thousands of years of civilization while Japanese warlords do battle in honorable array, holding tight to their bushido code. The gods have blessed Asia with wealth and culture. Are you worthy of the Mandate of Heaven?
In Europa Universalis IV, you control the fate of any of hundreds of countries around the world through the maelstrom of the early modern era, from the Age of Discovery to the rise of Napoleon. Mandate of Heaven further enhances this epic experience by adding greater depth to playing the major powers of East Asia and adding a new “Ages” system to add more short-term goals.
Historical Ages and Golden Eras: Meet objectives in four historical ages from the Age of Discovery to the Age of Revolutions, earning new bonuses and powers for your country. Declare a Golden Era to further increase your chance of success.