Europa Universalis IV: Mandate of Heaven Expansion Pack
W grze Europa Universalis IV możesz stanąć na czele dowolnego z setek dostępnych państw i pokierować jego losami podczas burzliwego okresu nowożytności, prowadząc swych poddanych od epoki wielkich odkryć aż do czasów Napoleona. Mandate of Heaven dodatkowo poszerza tę wspaniała przygodę o nowe możliwości dla głównych potęg Azji Wschodniej i rozwija rozgrywkę, wprowadzając system „epok”, a wraz z nimi cele krótkoterminowe.
Historyczne epoki i złote wieki: realizuj cele w czterech historycznych epokach: od ery wielkich odkryć aż po okres wielkich rewolucji. Zdobywaj nowe premie i zdolności dla kraju, którym władasz. Ogłoś nadejście złotego wieku, aby zwiększyć swoją szansę na sukces.