Europa Universalis IV: Mare Nostrum Content Pack
Ujrzyj jeszcze więcej szczegółów w świecie gry Europa Universalis IV dzięki nowo zaprojektowanym modelom jednostek armii krajów Afryki Wschodniej i afrykańskich państw strefy śródziemnomorskiej! W końcu nikt nie zaprzeczy, że doniosłe wydarzenia historyczne rozgrywające się na ekranie komputera wymagają stosownej elegancji. Pokonaj swoich wrogów i wzbudź ich zawiść stylowymi mundurami Twoich oddziałów!
Pakiet jednostek Italian Unit Pack: cztery modele jednostek piechoty dla każdej z wiodących sił Włoch – Wenecji, Mediolanu, Neapolu oraz Florencji/Toskanii (łącznie 16).
Pakiet jednostek North African Unit Pack: cztery modele jednostek piechoty dla każdej z krain piasku – państwa Mameluków, Tunisu, Maroka oraz Algierii/Tilimsanu (łącznie 16).