Europa Universalis IV: Mare Nostrum Content Pack
Akdeniz ve Doğu Afrika orduları için yeni birim tasarımları ile Europa Universalis IV deneyimini geliştir! En nihayetinde tarihin tören alayı bilgisayarının ekranında gözlerinin önünden geçerken en yeni modaya uyum sağlamak da önemli. En göz alıcı savaş kıyafetleriyle giyinip kuşanmış bir şekilde düşmanlarının üstesinden gel!