Europa Universalis IV: Mare Nostrum Expansion Pack
Mare Nostrum'da ulusuna erken dönem modern dünyada önderlik etmen için elinin altında her zamankinden daha çok araç var. İsminden de anlaşıldığı gibi Mare Nostrum oyuna deniz savaşlarına ve deniz ticareti kontrolüne ilişkin yeni sistemler getiriyor. Filolarının gücü ulusunun toplayabildiği denizci sayısına bağlı olacak ve gemilerin artık görevler alıp belirli bölgelerde devriye gezebilir. Ayrıca ticaret birlikleri yaratmak için yeni seçenekler ve pek çok başka geliştirme de geliyor.