Europa Universalis IV: Monuments to Power Pack
A total of 21 new portraits, created by the talented artists at Paradox South, will enhance the visual experience of playing as a Muslim ruler in Europa Universalis IV.
The pack contains 12 unique cavalry models for the cavalry for Russia, Poland and Lithuania, three of the most influential eastern European states in the Europa Universalis IV era.