Europa Universalis IV: Monuments to Power Pack
Kolekcja 21 nowych portretów „spod pędzla” utalentowanych artystów ze studia Paradox South urozmaici wizualną oprawę rozgrywki toczonej w roli muzułmańskiego władcy w grze Europa Universalis IV.
Pakiet ten zawiera 12 wyjątkowych modeli jednostek kawaleryjskich dla Rosji, Polski oraz Litwy – trójki wpływowych wschodnioeuropejskich państw w grze Europa Universalis IV.