Europa Universalis IV: Monuments to Power Pack
Paradox South'taki yetenekli sanatçılar tarafından yaratılan toplam 21 yeni portre Europa Universalis IV'te Müslüman bir yönetici olarak oynamanın görsel deneyimini genişletecek.
Bu paket, Europa Universalis IV dönemindeki en etkili doğu Avrupa devletleri olan Rusya, Polonya ve Litvanya süvarileri için 12 eşsiz süvari modeli içerir.