Europa Universalis IV: Origins Immersion Pack
Paradox Interactive'in öncü strateji oyununda, Afrika imparatorluklarına odaklanan yepyeni sürükleyici bir paketle tarihi yeniden yazın. Yeni görev ağaçları, kıta boyunca hükümdarların ve ulusların, insanlığı doğuran hırslarının izini sürüyor ve Yahudilik inancına daha fazla derinlik kazandırılıyor.
Mali Görevleri: Batı Afrika'nın en büyük orta çağ imparatorluğunun çöküşünü durdurun ve eski vasalların kontrolünü yeniden sağlayın.
Songhay Görevleri: Eyaletlerinizi geliştirin ve yeni yükselen güç olarak Mali ve Timbuktu rütbelerini talep edin.
Mutapa Görevleri: Büyük Zimbabwe'nin kurucularının mirasını devam ettirin ve ticarette baskın güç olmak için Güney Afrika'nın zenginliklerinden yararlanın.
Kilwa Görevleri: Komşu ülkeleri fethedin ve ticaret imparatorluğunuzu sömürgeleştirme yoluyla genişletin.
Yeni Müzik: 12 dakikalık yeni Batı Afrika temalı müzik ve 12 dakikalık yeni Doğu Afrika temalı müzik.