Europa Universalis IV: Res Publica Expansion Pack
Res Publica, çok övgü alan strateji oyunu Europa Universalis IV'e gelen üçüncü genişletmedir ve halkın ile ulusunu nasıl yöneteceğine dair yeni ve eşsiz yöntemler sunar.
Yeni bir hükûmet türünü oyuna getiren bu en yeni genişletme ayrıca keşfedilebilecek yeni fikir grupları ve Cumhuriyetler ile Diktatörlükler için yeni oynanış unsurları sunuyor. Res Publica, oyuncuların yeni bonus alma yöntemleri deneyimlemelerini ve bu sırada ticaret imparatorluklarını genişletmelerini sağlayarak yönetim ve keşif sanatının çıtasını yükseltiyor.
Strateji Oyunlarının Ustası Paradox Development Studio'nun bu destansı ticaret, diplomasi, savaş ve keşif oyununda keşif çağı hayata geliyor. Europa Universalis IV, sana bir ulusu kontrol etme ve eğer yeterince iyiysen onu çağlar boyu ayakta kalacak bir imparatorluğa dönüştürme fırsatı sunuyor.