Europa Universalis IV: Rights of Man Expansion Pack
Rozszerzenie Rights of Man dodaje głębi i szczegółów rozmaitym systemom rozgrywki. Bestsellerowa gra strategiczna z pogranicza eksploracji, handlu i podboju zyskuje jeszcze wyrazistszy charakter, oferując nowe decyzje do podjęcia i rozbudowane opcje personalizacji.