Europa Universalis IV: Songs of Yuletide
This carol, composed by the talented Andreas Waldetoft, brings two famous songs, Deck the Halls and Joy to the World, together with influences from the music of both Crusader Kings II and Europa Universalis IV.
God Jul and other Holiday Greetings from wintry Sweden! Paradox Development Studio wishes all of our fans a happy holiday with this gift of a Yuletide Carol for Crusader Kings II and Europa Universalis IV.