Europa Universalis IV: Songs of Yuletide
Yetenekli besteci Andreas Waldetoft tarafından bestelenen bu noel şarkısı iki ünlü şarkı Deck the Halls ve Joy to the World'ü Crusader Kings II ve Europa Universalis IV müziklerinin etkisiyle birlikte bir araya getiriyor.