Europa Universalis IV: Starter Edition
Rozpocznij swoją przygodę w grze Europa Universalis IV z pakietem Starter Edition, który daje graczom najlepsze warunki początkowe w jednej z najpopularniejszych historycznych gier strategicznych wszech czasów. Pakiet Europa Universalis IV Starter Edition zawiera grę podstawową, pakiet treści oraz osiem dużych pakietów rozszerzeń, zapewniających większą głębię i więcej opcji strategicznych w grze.
Europa Universalis IV to sztandarowa historyczna gra strategiczna studia Paradox Interactive osadzona w czasach nowożytnych, od renesansu do epoki napoleońskiej. Wybierz dowolne państwo i podbij świat, używając różnych środków, takich jak dyplomacja, handel, eksploracja czy wojna.
Europa Universalis IV: Zmień bieg historii w wielkim stylu, stając na czele dowolnego państwa od 1444 do 1820 roku. Odkryj nowe ziemie, kontroluj najważniejsze szlaki handlowe, walcz o władzę lub religię i zawładnij światem.
Europa Universalis IV – Digital Extreme Edition Upgrade Pack: Pakiet zawiera nowe wydarzenia oraz zawartość tematyczną dla Cesarstwa Bizantyńskiego i najważniejszych państw muzułmańskich, nowe jednostki dla armii biorących udział w wojnie stuletniej, specjalne treści dla Stanów Zjednoczonych, oryginalną ścieżkę dźwiękową skomponowaną dla Cesarstwa Bizantyńskiego i wiele innych treści. (Dostępny po zakupie podstawowej wersji gry Europa Universalis IV).
Europa Universalis IV: Rights of Man: To rozszerzenie wzbogaci Twoje rządy dzięki cechom charakteru władcy, małżonkom władców, abdykacji, unikatowym możliwościom dyplomatycznym dla wielkich potęg, większej kontroli nad podległymi państwami i wielu innym możliwościom. (Dostępny po zakupie podstawowej wersji gry Europa Universalis IV). - Europa Universalis IV: The Cossacks: To rozszerzenie zapewnia bardziej zaawansowane działanie państw ludów wędrownych, w tym wierzenia w Tengri oraz mechanikę jedności ordy, a także ulepszone działanie szpiegostwa i interakcji dyplomatycznych.
Europa Universalis IV: El Dorado: Rozszerzenie poświęcone Ameryce Środkowej i Południowej, które wprowadza nowe religie narodów mezo- i południowoamerykańskich. Aztecy muszą podbić równiny Meksyku i zadbać o odpowiednią liczbę wasali, aby móc zadowolić ofiarami swych gniewnych bogów. Celem Europejczyków jest eksploracja amazońskiej dżungli w poszukiwaniu legendarnych miast i magicznych źródeł sprzed wieków.
Europa Universalis IV: Res Publica: To rozszerzenie wprowadza nowe elementy rozgrywki dla republik i dyktatur. Res Publica oznacza bardziej zaawansowane zarządzanie i eksplorację: gracze rozbudowujący swoje handlowe imperia zyskują nowe możliwości otrzymywania bonusów.
Europa Universalis IV: Wealth of Nations: Zobacz, jak wzmocnić swoje imperium za pomocą siły handlu. Pomogą Ci w tym kolonialne kompanie handlowe, ulepszone systemy handlu na kontynencie, zatrudnienie korsarzy i wybór stolicy handlowej, w której zgromadzisz bogactwa świata.
Europa Universalis IV: Conquest of Paradise: To rozszerzenie pozwoli graczom wysyłać statki na zachód w celu odkrycia nieznanego dotąd nowego świata, a także umożliwi granie w losowo wygenerowanym nowym świecie. Nowe zasady umożliwiają państwom przedkolonialnej Ameryki lepsze przygotowanie na nadchodzącą europejską inwazję.