Europa Universalis IV: The Cossacks Content Pack
Rozszerzenie Europa Universalis IV: Cossacks Content Pack zawiera również trzy nowe pakiety jednostek oraz jeden pakiet fortów.
The Cossacks to szóste duże rozszerzenie gry Europa Universalis IV poświęcone ordom i Europie Wschodniej. W tym dodatku możesz łupić sąsiadów, kierując ordą. W ten sposób zapewnisz sobie lojalność podległych plemion i złupisz obce terytoria, aby przyspieszyć postęp techniczny lub przekształcić swój koczowniczy twór w osiadłe państwo.
Pakiet jednostek European Cavalry Unit Pack: 12 nowych modeli jednostek kawalerii europejskiej – m.in. dla Francji, Hiszpanii i Anglii.