Europa Universalis IV: The Cossacks Content Pack
Europa Universalis IV: Cossacks Content Pack, Cossacks genişletmesinin bir parçası olarak üç yeni birim paketi ve bir kale paketi içeriyor.
Cossacks, Europa Universalis IV'e gelen altıncı büyük genişletme paketidir ve Göçebeler ile Doğu Avrupa'ya odaklanır. Bu eklenti, kabilelerini sadık tutabilmen ve teknolojide ilerlemek ya da yerleşik bir ulus oluşturmak adına reform yapmak için topraklarını yerle bir edebilmen için göçebe olarak komşularını yağmalamana olanak sunuyor.
European Cavalry Unit Pack: Bu birim paketi Fransa, İspanya ve Britanya dâhil olmak üzere Avrupa şövalyeleri için 12 yeni birim modeli ekler.