Europa Universalis IV: The Cossacks Expansion Pack
Cossacks, Europa Universalis IV'e gelen altıncı büyük genişletme paketidir ve Göçebeler ile Doğu Avrupa'ya odaklanır. Bu eklenti, kabilelerini sadık tutabilmen ve teknolojide ilerlemek ya da yerleşik bir ulus oluşturmak adına reform yapmak için topraklarını yerle bir edebilmen için göçebe olarak komşularını yağmalamana olanak sunuyor. Ulusların iç politikaları Varlıklar ile hayata geliyor ve güçlü çıkarları temsil ediyor, örneği Polonya-Litvanya Sermayedarları ve pakete adını veren bozkır Kazakları.
Diplomatik Geri Bildirim: Tutumunu belirleyerek ve sana savaşlardan ne istediğini söyleyerek Yapay Zekâ ile daha derin bir şekilde etkileşime girme becerisi katıyor.
Tengri: Senkretizme odaklanan yeni din mekanikleri. Tengri inancına sahip olanlar tamamen tolere edebildikleri ikinci bir dine sahiptirler ve bu ikinci dini kendi istekleri doğrultusunda değiştirebilirler.
Yerli Politikaları: Kolonilerindeki yerlilere karşı politikanı belirleme becerisi ekler, böylece ticarete, asimilasyona ya da tabi kılmaya odaklanabilirsin.