Ultimate Bundle
Ultimate Bundle, Europa Universalis IV genişletmelerinin tek bir yerde toplandığı en büyük koleksiyon. Temel oyunu ve mevcut olan neredeyse tüm genişletme ve gerçekçilik paketlerini tek seferde, indirimli olarak al.
Ultimate Bundle, Europa Universalis IV genişletmelerinin tek bir yerde toplandığı en büyük koleksiyon. Temel oyunu ve mevcut olan neredeyse tüm genişletme ve gerçekçilik paketlerini tek seferde, indirimli olarak al. Dünyanın hemen her kısmı için özel içerikler ve her oyunda değişen şaşırtıcı dünyalar için zengin ve dramatik tarihi gerçekçilik içeren, bu kadar derin, tatmin edici ve tekrar oynanabilirliği yüksek bir tarih deneyimini böyle tek bir yerde bulman mümkün değil.
Europa Universalis IV, Paradox Interactive'in amiral gemisi tarihi büyük strateji oyunu ve Rönesans'tan Napolyon Dönemi'ne kadar erken modern dönemi konu alıyor. İstediğin ulusu seç ve diplomasi, ticaret, keşif ve savaşı birlikte kullanarak dünyaya hükmet.