Europa Universalis IV: Utopia Holy Roman Empire MP
Inspired by the sacred aura and secular might of the Holy Roman Empire, this music collection from composer Utopia adds ten new songs to Europa Universalis IV. Drawing on the motifs of Empire, Order, Diplomacy and Piety, these original compositions highlight the vibrancy and majesty of the Holy Roman Empire at the peak of its power in the early modern era.