Europa Universalis IV: Utopia Holy Roman Empire MP
Kutsal Roma İmparatorluğu'nun kutsal havası ve seküler kudretinden ilham alan, besteci Utopia'ya ait bu müzik koleksiyonu; Europa Universalis IV'e on yeni şarkı ekliyor. İmparatorluk, Düzen, Diplomasi ve Dindarlık motiflerinden esinlenen bu orijinal besteler; modern çağın başlarındayken gücünün zirvesinde olan Kutsal Roma İmparatorluğu'nun coşkusunun ve yüceliğinin altını çiziyor.