Europa Universalis IV: Wealth of Nations Expansion Pack
Wealth of Nations, eleştirmenlerce övülen strateji oyunu Europa Universalis IV'e gelen ikinci genişletmedir ve ticaret ile dünya zenginliklerinin nasıl senin kasana gireceğine odaklanır. Bu genişletme sana gizli bir şekilde ticari anlaşmazlıklar yaratma, korsanları kullanarak rakiplerinden çalma, ticari güç kazanmak için barış antlaşmalarını kullanma ve ticaret üzerindeki hâkimiyetini güçlendirmek için yeni bir ticari başkent yaratma fırsatı sunar.
Strateji Oyunlarının Ustası Paradox Development Studio'nun bu destansı ticaret, diplomasi, savaş ve keşif oyununda keşif çağı hayata geliyor. Europa Universalis IV sana çağlar boyunca ayakta kalacak bir imparatorluğu yönetmek için bir ulusun kontrolünü veriyor.