Europa Universalis IV: Winds of Change
Europa Universalis IV için bu genişletme paketi, modern dünyanın erken dönemlerinde yaşanan hızlı değişikliklerle büyük ölçüde farklılaşan üç dünya bölgesine odaklanıyor. Amerika'da, bölgesel imparatorluklar yerlerini sağlamlaştırmaya çalışırken yeni bir tehdit bu toplumları tehdit etmeye hazırlanıyor. Avrupa'daysa Reform, yeni ticaret yolları ve proto-milliyetçi ruhun yükselişi, eski ulusları değişmeye zorlarken finansal zekâsı yüksek aktörler için kârlı fırsatlar sunuyor. Orta Asya'da, Moğolların güç kaybetmesiyle bir dizi ulus, güç boşluğunu doldurmak için birbiriyle mücadele içinde.
Winds of Change, And Dağlarından Moğolistan'ın uçsuz bucaksız steplerine yayılmış yirmi ulus için kapsamlı değişiklikler getiriyor. Pek çok yeni, farklı kollara ayrılan görevler, hükümet reformları, olaylar, zümre ayrıcalıkları ve çok daha fazlası var; Timur İmparatorluğu'nun göçebe bir topluma geri dönüşü, Hollanda ve İngiltere tahtlarını birleştirmek için Muhteşem Devrim'in peşine düşmek veya Amerika yerlilerinin Avrupa'yı işgaline önderlik etmek gibi, son derece önemli ve oyunu değiştiren seçenekler de dahil.