EVE Online - 1 Multiple Character Training
Train more characters to grow your influence in New Eden! MCT is a simple way to skill up another character while skipping the hassle of juggling skill queues. Activate an MCT token and reap the benefits of up to two more skill queues!
Train more characters to grow your influence in New Eden. Get MCT today and skill up in EVE Online!
Multiple Character Training (MCT) is a simple way to skill up an extra character while skipping the hassle of juggling skill queues or accounts. Activate the MCT token from your redemption queue in-game and start training up to two additional characters at the same time! Try something new!