EVE Online – 1 Funkcja szkolenia wielu postaci
Wyszkol więcej postaci, aby umocnić swoje wpływy w New Eden! Funkcja szkolenia wielu postaci (Multiple Character Training, MCT) to prosty sposób, aby wyszkolić kolejną postać bez kłopotliwego przełączania kolejek umiejętności. Aktywuj token MCT i ciesz się korzyściami, jakie dają nawet dwie dodatkowe kolejki umiejętności!
Wyszkol więcej postaci, aby umocnić swoje wpływy w New Eden. Już dziś zdobądź MCT i rozwijaj umiejętności w EVE Online!
Funkcja szkolenia wielu postaci (Multiple Character Training, MCT) to prosty sposób, aby wyszkolić kolejną postać bez kłopotliwego przełączania kont albo kolejek umiejętności. Aktywuj token MCT z kolejki redemption (realizacji) w grze i zacznij szkolić nawet dwie dodatkowe postacie jednocześnie! Wypróbuj coś nowego!