EVE Online - 1 Çoklu Karakter Eğitimi
New Eden'daki etkini artırmak için daha çok karakteri eğit! MCT, uğraştırıcı yetenek sıralarının keşmekeşini beklemeden bir başka karakteri geliştirmek için basit bir yöntemdir.
New Eden'daki etkini artırmak için daha çok karakteri eğit. Hemen MCT'yi kap ve EVE Online'da yeteneklerini geliştir!
Çoklu Karakter Eğitimi (Multiple Character Training, MCT), uğraştırıcı yetenek sıralarının keşmekeşini beklemeden bir başka ilave karakteri geliştirmek için basit bir yöntemdir. Oyun içi kullanım sırasından MCT jetonunu etkinleştir ve aynı anda iki ilave karaktere kadar eğitim sağlamaya başla! Yeni bir şey dene!