EVE Online – 1 500 PLEX
1 500 PLEX to towar, którym gracze mogą wymieniać się na rynku regionalnym. Za PLEX można też w sklepie New Eden Store ulepszyć konto do statusu Klona Omega, kupić wirtualne dobra i aktywować inne usługi konta.