EVE Online - 2 Aylık Omega
Omega Clone durumuna yükselttiğinde çift beceri eğitim hızının, gelişmiş becerilere erişimin ve EVE'nin en büyük ve en iyi gemilerinin geniş bir yelpazesinin kilidini aç.