EVE Online - 250 PLEX
250 PLEX, bölgesel pazardaki oyuncular arasında alınıp satılabilen bir ticaret eşyasıdır. PLEX, hesabını Omega Clone durumuna yükseltmek, sanal ürünler satın almak ve diğer hesap hizmetlerini etkinleştirmek için New Eden Store'da da kullanılabilir.