EVE Online – 6 miesięcy Omega
Odblokuj dwa razy szybszą naukę umiejętności, dostęp do umiejętności zaawansowanych oraz do szerokiego wachlarza największych i najlepszych statków w EVE po ulepszeniu konta do statusu Klona Omega.