EVE Online - 6000 PLEX
6000 PLEX, bölgesel pazardaki oyuncular arasında alınıp satılabilen bir ticaret eşyasıdır. PLEX, hesabını Omega Clone durumuna yükseltmek, sanal ürünler satın almak ve diğer hesap hizmetlerini etkinleştirmek için New Eden Store'da da kullanılabilir.