EVE Online - Best SKINs of 2021
The Best SKINs of 2021 bundle is perfect for players who have yet to add some of this year’s greatest SKINs to their personal fleet.
The collection covers a wide variety of ship types, offering a selection of stunning upgrades for both new and veteran players.