EVE Online – Bronze Starter Pack 2024
Odbierz pakiet Bronze Starter Pack, aby przemierzać świat EVE Online, stale przekraczając kolejne granice możliwości. Rozpocznij przygodę z niezbędnymi przedmiotami i ciesz się pełnią wrażeń z gry w EVE.